15 Temmuz 2009 Çarşamba

Bayrak Adam

Ne demek bayrak adam? Bunu anlamak için önce bayrak tanımını anlamak gerekir. Türk dil kurumuna göre: bir milletin, belli bir topluluğun veya bir kuruluşun simgesi olarak kullanılan, renk ve biçimle özelleştirilmiş, genellikle dikdörtgen biçiminde kumaş, sancak mış bayrak. Yani bir toplulukla özdeşleşmiş, onu simgeleyen nesne. Bayrak adam da futbolda bir kulüple özdeşleşmis isimleri anlatmak için kullanılan terim diyebiliriz. Bana göre en çok saygıyı hak eden adamlardır bunlar, çünkü düzene karşı gelen, paraya değil, renklere aşık olan adamlardır bunlar. Bloga da bu adı verdim, çünkü modern futboldaki yozlaşmaya karşı bi simgedir bu adamlar. Sadece bu kadar bayrak adam yok tabii ki, ama ben bu özel adamları seçtim resmini koymak için.

Paolo Maldini, büyük kaptan başka söze gerek war mı :) Ali Sami Yene dair söylediği şu sözle de ayrı bi saygıyı hak eder tabii ki bu adam gibi adam: " Kimse beni burada 25 bin kişinin olduğuna inandıramaz."

Real Madridden zerre kadar hazzetmem, Fenerbahçenin İspanyol şubesi olarak görürüm onları. Devlet desteği, şike şaibe desen hepsi war :D Perez-Yıldırım benzerliği de ortada. Neyse, her şeye rağmen Raule değinmesem olmaz bu başlık altında. Saygıyı hak eden bir isimdir, bu senede çakma rüya takımda banko oynar.


Gerrard :) Liverpoolun efsanesi, 2 yönlü orta saha oyuncusunun sözlük tanımı. Gerçi bu adamın Evertonlu oldugunu iddia ederler ya neyse, ben bu adamı severim, benim gözümde bayrak adamdır. Geçende barda adam dövme olayı da ilginç, jüriden suçsuz kararı çıkması biraz şüphe uyandırıcı :D

I love you Hagi, i love you Hagi..
Taçsız Kral Metin Oktay. Saygılar abi^^ yaşım tutmasa da nasıl bir efsane olduğunu biliriz.
Ve bayrak adam adayı. Metin Oktaydan beri ilk kez bu kadar gerçek Galatasaraylı bir Galatasaraylı yıldız giyiyor formamızı. Hadi kaptan, Metin Oktayın emanetini iyi taşı, bizim için bir efsane, bir bayrak adam ol..

Hiç yorum yok: