31 Temmuz 2009 Cuma

Galatasaray 4-1 Netanya


Öncelikle, maçı D-smart olmadığı için internetten takip etmeye çalıştığımı söyliyim. 2. yarıda izleyemediğim bölümler falan oldu. Sonradan izlemeye çalışsam da maçı canlı izlemekle bir olmuyor. Gs aşkına mecbur alcaz D-smart paraya kıyıp da neyse..

Ben çıkan kadroyu doğru buldum öncelikle. Keitanın daha hazır olmadığını düşünüyordum, Aydının yerine Serdar denenebilirdi belki ama Aydınla başladı Rijkaard. Aydın son zamanlardaki en iyi performanslarından birini gösterdi bana göre, sırıtmadı ve işini yaptı. Yine de çok umudum yok ama umarım gelişir. Yediğimiz gole kadar gayet iyi oynayan bir Galatasaray vardı sahada, uzaktan şut denemelerimiz hoşuma gitti özellikle, böyle bulunacak birkaç gol maç kurtarır yeri geldiğinde. Yediğimiz gol defansta saçmalık, Servet-Gokhan-Hakan-Sarp 190 boy ortalaması olan adamlar kafa golü yedik. Neyse ki çabuk atlattık golün şokunu ve yine bir kornerden Hakan attı golü. Kornerlerde oyunculraın yaptıkları hareketler dikkatinizi çekmiştir sanırım, bazen kollarını açtılar, bazen ellerini kaldırdılar. Ciddi bir duran top organizasyon çalışması olduğuna dikkat çekiyor bu, Galatasaray için 4-3-3ü oturtmada sorun teşkil edebilcek takım boyunun uzun olması durumu bu doğrultuda bir avantaja bile dönüştürlebilir kısa vadede.

Maçtaki taktiksel dizilişe gelinirse, bir önceki postta geçiş döneminde kullanılabilir dediğimiz 3. varyasyonu uyguladık. Aslında beklenen birşeydi, bunu 4-3-3ten kopuş olarak değil geçiş dönemini en az kayıpla atlatma çabası olarak algılamalıyız bence. Arda özel bir değinmeyi hak ediyor, 3 asist yaptı ve gerçek bir lider özelliği gösterdi sahada. Özellikle 3. golde Sabriye attıgı pas Lincolne nazire gibiydi :D

Sonuç olarak, ben Galatasaray her maç daha iyi görüyorum. Netanya Toboldan daha zayıf bir takım değildi. Ama as oyuncuların gelmesi ve antremanların artmasıyla Gs Tobolu zar zor yener bir görüntü gösterirken Netanya karşısında baştan sonra üstün bir görüntü sergiledi. Umarım her geçen gün performansımızı artırmaya devam ederiz :)

Hiç yorum yok: