13 Ağustos 2009 Perşembe

Arda Turan Taklitler

Arda Turan'ın nasıl zeki bir adam olduğunu saha içindeki futbolundan görüyoruz zaten. Ama bir de saha dışındaki kişiliği var. Benim okuduğum her yazıda Arda takımı güldüren aşırı komik yardımsever neşeli biri olarak anlatılırdı da abartıyorlar derdim. 1-2 sene önce şu videoları görünce demiştim ulan doğruymuş ne adamsın Arda ya. Siz de izleyin yarılın:

Bu milli takım maç kampından önceki Sergen taklidi :)



Bu da Hakan Şükür ve Hasan Şaş taklitleri :)



Ama tabii Ardanın kişiliğini sadece komik olarak nitelemek yanlış olur. Diğer özelliklerine de başka yazılarda değiniriz, yine haberlerle videolarla..

3 yorum:

csyasoo dedi ki...

Çok önceden izlemiştim vidoyu.Gerçekten yetenekleri sadece futbolla kalmıyor.Saha içinde ve dışında herkesin sevgive saygı duyduğu biri Arda.

Can Argon dedi ki...

Arda'yı ben de takdir ediyordum da, Acun'la yakınlaşması falan iyiye işaret değil bunlar, Arda da F tipi futbolcu listesine girecek veya girdi de yeni sezonda sahadışında anlayacağız

ike144 dedi ki...

Abi Acundan çok Emreyle olan yakınlığı rahatsız edici. Tabii ki adamla samimi olabilirler sonuçta ama en azından bizim gözümüze sokmaması lazım. Kaptan olduktan sonra bu konuda da düzelme göreceğimizi düşünüyorum ben, eskisi kadar samimi olmamaya çalışacaktır Arda, ama sonuçta saygılı bir insan olarak belki de bir Sultanili gibi yetiştirildiği için abi diyerek yine de saygı duyacaktır tahminimce Emre piçine bile..