15 Ağustos 2009 Cumartesi

Galatasaray-Denizli Maç Öncesi

Yine anlamsız bir tarihe konan bir maçımız.. Rakip Denizli, bana göre iyi bir kadro fakat iyi yönetilmiyor. Bir düşünce var belki ortada ama şu ana kadar pek de başarılı olamadılar. Galatasaray galibiyeti bekliyorum.. Elano midesini üşütmüş sanırım, 18 kişilik kadrodan çıkartılmış. Bu maçta da görme fırsatı bulamayacağız kendisini ama geç olsun da güç olmasın diyelim. Beklediğim Gs kadrosu:



Takımın şu andaki oyuncu rotasyonu böyle bir kadroyu ve dizilişi doğuruyor bana göre. 3 orta saha oyuncusunun asimetrik olarak dizileceğini düşünüyorum Ardanın özel bir futbolcu olması nedeniyle. Ve yanındaki adamı da ben olsam Barış yapardım, nispeten daha yorgun Ayhan yerine.. Dolayısıyla milli maçtan dolayı hazır olmayan oyuncuları da düşünürek bu kadronun tercih edileceğini sanıyorum, gerçi tahminen şu an kadro bellidir ama ben bakmadım henüz :). Maç öncesi yorum yapmayı çok sevmem, eğer takımı antrenmanda falan izlemediyseniz biraz sallamasyon gibi gelir bana. Ama dediğim gibi kağıt üstünde baktığınızda tüm olumsuz etkenlere rağmen Galatasaray galibiyeti gözüküyor. Extensor 4-1 demiş, geçen sene de 4-1 yenmiştik Denizliyi belki bu senede benzeri bir maç olabilir. Şöyle ki o maçta başlarda zorlanıp golleri ardı ardına bulmuş ve dk 90da 4-1i yakalamıştık. Burada da kilidi açarsak çok gol buluruz diyorum ve o kilidi açması da çok zor olmayacaktır çünkü bireysel yetenek bakımından çok üst düzey bir kadroya sahipiz hücum hattında..

Hiç yorum yok: