7 Ağustos 2009 Cuma

Kisa Kisa


Paristen internet kafeye girdim, sizin icin aksamin bu saatinde post atiyorum :) Ben yokken olan olaylara kisa kisa deginmek istiyorum:

-Linderoth benim gordugum en sanssiz futbolcudur abi. Bir insan nasil milyon tur sakatlik gecirebilir ki 3 senede ya?
-Besiktas maci 1-1 bitmis. Bana gore yazin bu ayi icin olabilecek en iyi statlardan birinde oynadilar, galibiyet beklerdim. Bakalim biz ne yapacagiz antepte?
-Kuralara baktim, gayet iyi bir kura cekmisiz bana gore. Fb nin kurasi da iyi, zaten seribasi olan bu iki takim icin zor kura diye bir sey yoktu :) Trabzon ve Sivas ise bayagi zor kuralar cekmisler, ama yine de 2 takimin da sansi var. Umarim 4 takimla devam ederiz Avrupa Ligine.
-Kirmizi taraftar formasinin dizaynlari ortaya cikmis. Sade, cok hos bir forma. Ben bu seneki forma tercihimi mordan yana kullanacagim ama, takim bizi costurur 2. formayi aldirirsa tercihim kirmizi olur :)
-Bir not da kisisel, fransizca konusmayi becerememekteyim nedensiz bir sekilde. Konusurken aklima gelmeyen kelimeler sonrafan geliyor. Nese gene de adamin biri aferin iyisin dedi de moralim yerine geldi, ciddi ciddi ingilizceye donmeyi dusunuyodm yoksa^^

Hiç yorum yok: